Ребята, выручайте

.. У меня с фотолией какая то

..
Все началось что денежку не хотели слать, на что я попросил их разобраться с ситуацией
Hello fotolia team! Beforehand, sorry for my English.
>I request Credit transformation with moneybookers at 10-16-2008 06:12:18 pm. I haven't >receive money so far. Can you please check this issue out? thanks in advance!Мне пришел ответ
We apologize for the inconvenience. Please forward the following >information to marina@fotolia.com and she will review this for you:
>1. Login name
>2. Home Address listed on the account
>3. Last credit purchase amount
>4. Email addressнаписал этой марине, свой логин, адрес, запрашиваемую сумму и е-майл..
седня пришло такое письмо
We apologize for the inconvenience. Below you will find the login information you requested:
Login name: $my_login$
Password:$мой новый пароль$
Once you login please go to "My Profile>Modify my Password" section.
MarinaТеперь скажите... че к чему? я вообще то денежку заказал...

Толи лыжи не едут.. то ли я....